Shop Mobile More Submit  Join Login
×
  • Photo




Details

Submitted on
August 10, 2007
Image Size
243 KB
Resolution
1000×1000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,253
Favourites
100 (who?)
Comments
26
×
toast says - wtf by LadyMascara toast says - wtf by LadyMascara
toast is cute!

he's like wtf mate? there's butter on mah face!

lol

this took like 20 mins

i couldn't figure out what to put for a background, so i put dots, like always

at least this one HAS a backgrounds (i hate backgrounds)

feel free to use this as a desktop, please don't steal :(
Add a Comment:
 
:iconballooniee:
Ballooniee Featured By Owner Apr 11, 2011
meowmeowmeowmerowemiwmeowmewom
ewomeowemwomewom
[link]
[link]
Reply
:iconmarin-books:
Marin-books Featured By Owner Jun 29, 2009
TOAST!!!!!!!!!! wtf? haha so cute
Reply
:iconmooseyjuicy:
mooseyjuicy Featured By Owner Jun 16, 2009
awww ur toast is so cute!!
Reply
:iconpiglet1:
piglet1 Featured By Owner Apr 10, 2008
Aw :aww: thats so a fav :+fav:
Reply
:iconkimono321:
Kimono321 Featured By Owner Mar 21, 2008  Hobbyist General Artist
omg toast sooo owns xD

awww and theres butter on its mouth XD
Reply
:iconladymascara:
LadyMascara Featured By Owner Apr 2, 2008
mmhmm! thanks!
Reply
:iconsulime:
Sulime Featured By Owner Mar 16, 2008
hahahaha ^^ it makes my day XD
Reply
:iconladymascara:
LadyMascara Featured By Owner Apr 2, 2008
haha im glad!
Reply
:iconflossiemilk:
FlossieMilk Featured By Owner Feb 11, 2008
Oawhhhhhh i love it <3
Do you make your pictures on PSP?
Reply
:iconladymascara:
LadyMascara Featured By Owner Feb 14, 2008
mmhmm photoshop cs2
Reply
Add a Comment: